EL MADRID mantindria Kanté EN EL PUNT DE MIRA El Reial Madrid podria reforçar el seu centre del camp amb el francès N'Golo Kanté. Segons The Sun el club blanc no descarta tornar a llançar-se a pel seu fitxatge, però el PSG també es manté molt atent a la situació.
El nom de David Alaba s'ha vinculat últimament amb el Reial Madrid, però segons les últimes declaracions de l'austríac, tot apunta que romandrà al Bayern de Munic. "Em quedaré al Bayern. Tinc contracte fins 2021. Em sento molt bé a Munic, no hi ha res més a dir sobre això", va dir Alaba en declaracions recollides per Bild.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada